droga

droga

15 czerwca 2017

Camino samotnie? To jest możliwe


Serdecznie zapraszamy na najbliższe spotkanie jakubowe w Centrum św. Jakuba w Olsztynie. Tym razem naszym gościem będzie Tamara Frączkowska z Elbląga, która dwa razy samotnie wędrowała Camino de Santiago. Po powrocie założyła w swoim mieście klub Camino.

- Moja samotna wędrówka szlakiem Camino zmieniła mnie - opowiada Tamara Frączkowska. - Na wiele spraw spojrzałam inaczej, nabrałam dystansu do spraw nieistotnych, zdałam sobie sprawę jak wiele dobrego otrzymałam w życiu, dowiedziałam się wiele o świecie i o sobie - dodaje.

Tamara dwukrotnie pielgrzymowała Camino. W 2013 roku przeszła samotnie 330 km Camino Frances, zaczynając w Leon, następnie - trzy lata później - pielgrzymowała z Oviedo pokonując dystans 380 km Camino Primitivo do Santiago de Compostela. 

Zainspirowana pielgrzymowaniem po powrocie do Elbląga założyła Elbląski Klub Przyjaciół Pomorskiej Drogi św. Jakuba, jest również członkiem Wielkiej Kapituły tej właśnie drogi. - Dzięki Camino poznałam wspaniałych ludzi, z którymi łączy mnie radość z wędrowania Drogami św, Jakuba - dodaje Tamara. 

ap


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz